وقتی کلبه ی کوچکی ساختیم ..
درباره وبلاگ

سلام به خونه ی من خوش اومدی@ @@@@@@@@@@@@@@@@ آفرین باد بر مرگ آفرین باد بر مرگ که با دست های سیاهش تو را خواهد کشت @@تنهایی@@
آخرین مطالب
نويسندگان
دروغ دوست داشتنی
عشق،نفرت،حسرت
شنبهبرچسب:, :: 3:51 بعد از ظهر ::  نويسنده : فاطی       

وقتی کلبه ی کوچکی ساختیم


که پنجره هایش


به باغچه های محبت باز می شود


تو بیکران مطلق را مأوا ساختی

 


و من اینجا


دفتر خاطراتمان را مأوای اشکهایم


ای آرام جاودان!


این کوچک ناتوان را

 


در آغوش پهناورت بپذیر


به دنبال تو


تا کدامین ایستگاه مهربانی بیایم؟


کجا پی تو بگردم؟

 


به پاهای خسته ام نگاه کن!


که نرمی جای پایت را آرزو دارند


ودستان تشنه ام


آرام دستانت را



وقتی دل تنگم تنهایی را در آغوش می گیرد


و بی صدا می گرید


نوازش مهربانی هایت را حس می کنم


تو در کنار منی


آرام،صبور

 


کاش چشمانم همیشه بسته می ماند


کاش آن ها را بازنمی کردم


که ببینم جای خالی تو را


تو در دورترین افقهای سرنوشت ایستاده ای

 


با وقار،پر غرور


و من قوی ترین بالهای اشتیاق را قرض می گیرم


و شمشیر به دست


جنگ فاصله ها می آیم.

 


یادت هست که چه آسان آنرا کشتیم!


قهقهه ی پیروزیمان عرش را می شکافت


اما امروز.
..


من تنهایم

 


و دشمنانمان،رویین تن


که نمی دانند


همه ی هستی مرا به گروگان گرفته اند


آن ها تورا از من گرفته اند


چرا ساکتی ای بیکران

 

 

نمی دانم ناله هایم را می شنوی


می دانم من هم باید ساکت بمانم


که صدای سرنوشت را بشنوم


و بدانم آنچه که امروز



ذهن کوچکم قادر به پذیرفتنش نیست


فردایی را می سازد که ثمره اش


لبخندهایی است بر لبان همه


وتنها قادرمتعال است

 


که می داند خیر ما در چیست!


که می داند خیر ما در چیست!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: